Merk at det kan hjelpe å oppdatere appen, fordi oppgraderinger skjer flere ganger daglig.
BS oppfordrer til at lånere kontakter dem direkte, siden det er vanskeligere og mer tidkrevende å innhente nødvendig informasjon med biblioteket eller fylkesbiblioteket som mellomledd. Men det er også mulig for bibliotekene å ta kontakt med oss på fylkesbiblioteket direkte.
Uansett hvem dere kontakter, er det viktig å få med informasjon om
- hvilken versjon av appen og om det er iOS eller android-versjon låner har
- hvilken leseenhet låner har – type og modell
- send gjerne bilde av feilmelding
- gi en god, punktvis beskrivelse av problemet
- helst også lånenummer og pinkode
Gjerne også et skjermbilde eller skjermvideo som viser problemet.
Kontaktinformasjon til Biblioteksentralen
- Har du har spørsmål eller tilbakemeldinger om BookBites-appen: Lånerproblemer, bugs og mangler, spørsmål om funksjonalitet etc?
Bruk kontaktskjema via appen eller på https://support.bookbites.com/hc/noeller e-post til support@bookbites.com.
- Har du spørsmål eller tilbakemeldinger om BS e-bok : Innkjøp, budsjett, formidling, admin-innstillinger, brukertilganger, statistikk etc?
Bruk kontaktskjema til Biblioteksentralens kundesenter: https://www.bibsent.no/convert_super_office/ticket/create eller e-post til kundeservice@bibsent.no