Problemer?

Ta kontakt med Biblioteksentralen hvis det oppstår problemer med tilgang, lån eller lesing i BookBites. 

Merk at det kan hjelpe å oppdatere appen, fordi oppgraderinger skjer flere ganger daglig. 

BS oppfordrer til at lånere kontakter dem direkte, siden det er vanskeligere og mer tidkrevende å innhente nødvendig informasjon med biblioteket eller fylkesbiblioteket som mellomledd. Men det er også mulig for bibliotekene å ta kontakt med oss på fylkesbiblioteket direkte.

Uansett hvem dere kontakter, er det viktig å få med informasjon om

  •  hvilken versjon av appen og om det er iOS eller android-versjon låner har 
  • hvilken leseenhet låner har – type og modell 
  • send gjerne bilde av feilmelding 
  • gi en god, punktvis beskrivelse av problemet 
  • helst også lånenummer og pinkode 

Gjerne også et skjermbilde eller skjermvideo som viser problemet.

Kontaktinformasjon til Biblioteksentralen

  1. Har du har spørsmål eller tilbakemeldinger om BookBites-appen: Lånerproblemer, bugs og mangler, spørsmål om funksjonalitet etc?

Bruk kontaktskjema via appen eller på https://support.bookbites.com/hc/noeller e-post til support@bookbites.com.

  1. Har du spørsmål eller tilbakemeldinger om BS e-bok : Innkjøp, budsjett, formidling, admin-innstillinger, brukertilganger, statistikk etc?

Bruk kontaktskjema til Biblioteksentralens kundesenter: https://www.bibsent.no/convert_super_office/ticket/create eller e-post til kundeservice@bibsent.no