IBBY 2023 er over

Da er IBBY 2023 gjennomført i Harstad, Tromsø og Senja.

Tre kvinner stående - Klikk for stort bildeFormidlerne Ragnhild Malfang, Beate Ranheim og Anne Schäffer på Senja bibliotek

Årets formidlere har vært Anne Schäffer, Ragnhild Malfang, Beate Ranheim og vår egen Edel Olsen har presentert samiske bøker.

Takk for gode og innholdsrike foredrag fra alle formidlerne, det er som alltid lærerikt med en samla gjennomgang av årets produksjon.

Se boklistene på ibby.no

Senja bibliotek strømmet det siste arrangementet og noen bibliotek har direktestrømmet til sine kommuner. Strømmingen blir liggende ut 2023, men er ikke åpent tilgjengelig.

Bibliotek i Troms og Finnmark som ønsker tilgang for seg selv eller for videre deling til skoler, barnehager og andre interesserte i kommunen kan ta kontakt med Ellen Berg Larsen i Troms og Ida Zachariassen Sagberg i Finnmark for å få tilsendt lenke. Skriv gjerne i hvilken forbindelse du vil bruke opptaket.

Husk at denne ikke skal deles videre nasjonalt, siden det kun er Troms og Finnmark som har tilgang til opptaket gratis .